राजु लामाका गीतहरु :

  
आयौ है हामी.....
उभो-उभो खासा.....
ओए नाना ओए नाना......
भाई टिकामा भेट्न आउँला......
कल-कल गर्ने कोकलीले......
कति छन् यो मुटुमा घाऊ......
कही हाँसो कही आसुँ......
के हेर्छौ लुकी-लुकी......
खोले खाएपनी......
गाँउकी कान्छी साह्रै राम्री......
गाजलु टिका लाइदेउ तिमी.....
गल आइ नीड यू सो मच.....
जाऔ कान्छी चितवन.....
तिमीलाई देखेर हिमाल हासेको.....
तिम्रो त्यो आँखैले......
तिमीलाई म भुल्न सक्दिन.....
टुंनाको धुनैमा ......
त्यो तल चिसो-चिसो.....
नतानु त तानु लाग्ने......
पर्खाइमा भिज्यो सिरानी.....
फुर्सतमा.....
बादलुमा लुकि बस्ने.....
बैंस छंदा धेरैसँग माया......
भनेर हुने भए.....
भग्नावसेस दियो नजल्ने....
भावनामा बहकिने यो मन.....
म जाँउकी बसु.....
म ताक्छु रुखको मुढो.....
म माया लाउदिन.....
मायालु तिमी देखि म धेरै टाढा.....
मेरो नेपाल.....
मिर्मिरेमा निस्किदा म....
मेरो जीवन रोक एन रोल हो....
यो आँखैमा राजै यो दिलैमा.....
रुमाल गोजिमा......
लाको माया लाइन नभन.....
लेकमा गुँरासै फुल्यो.....
लुकाउन खोज्छु तिमीलाई परेलिभित्र.....
साँचै भन्थे बुढापाका......
सम्झना मिठो सम्झना.....
सर-सर अली वर.....
शायद तिम्रो बाटोमा.....
हे देउता जुराइदेउ एउटा.....